Bugün 14+4 olduk geceleri sıcaktan uyuyamaz oldum 🥺 bu gece uyuduğum 2 saatlik süreçte bebeğimi gördüm doktor kontrolüne gitmiştik cinsiyetini de söyledi doktor🥰😍 eşime benziyordu yüzü gülüyordu böyle okadaarr güzeldi ki o an uyanınca üzüldüm rüya olduğunaaa😅😅 inşallah doğru çıkarrrr🐣🐣🐣