Öncelikle kendini korkutma. Bende de aynı haftada geldi, hatta suyum da sınırda. 3 haftadır yatıyorum ilaçlar verdi doktor, bol bol su içiyorum,yemeğime çok dikkat ediyorum bebek kilo alsın diye ne olur ne olmaz. Haftada 1 kez doktora gidiyorum. Şükür herşey normal ama su sınırda. Böyle böyle 36 ya kadar götürebiliriz inşallah. Kendimi çok korkuttum ama gerek yok bebeğe de stres vermememiz lazım. Sen rahat ol ki o da güzelce kilosunu alsın ilerlesin, doktorun dediklerini yap ve bol bol dua et. Allah yardımcımız olsun canım merak etme iyi olacak🙏🏼