Merhaba kızlar;
Sabah 11:00 bacaklarımdan aşağı sular indi çok yoğun değildi ama taksiye binene kadar 3-4 kere belden aşağımı yıkamak durumunda kaldım. Doktora gittim açılmam yok rahim ağzı kapalı bu birikmiş sudur suyun gelmesi değil dedi ultrasonla da baktık rahim ağzı kapalı gerçekten. Ama şu an saat 19:54 arabamın koltuğu çok ıslandı hala su akıyor iki bacağımdan doktorum hastaneye yatış yapalım bir iki saat izle kendini evde dedi.
Böyle bir şey yaşadınız mı daha önce?