Kivito Kışın bebeğine astronot tulum alacaklar varmı ben alıcam yorgan gibi ayakları her yerini sıcacık kalıyor şimdiden nasıl giydirsem diye düşünüyorum kışın çok soğuk sonuçta siz nasıl yapıcaksınız
Deletedmom434 Kivito ben aldım h&m’den 2-3 adette polar tulum aldım🙈 Birde özel aracımız var fakat sağlık ocağı yakın aşıya giderken soğuk gelmesin diye pusetine örtü yaptırdım
esilaaax21 Kivito bnde astronot tulum aldim bebegime biraz buyuk olucak ama icine koyarim en azindan sicak tutar:) yeni doganlar icin bulamadim ya:/
Anneyimm Deletedmom434 bende alicam sizin aldgnz nasil bisey ben polar pelus olanlardan istiyorum ayicikli felan olandan
Papatyali Ben almadım ya zaten dışarı çıkmayız çok çıkarsakta araba ile çıkacağız e battaniye dalan olur diye düşündüm 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Deletedmom434 Anneyimm https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0663383001.html https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0626594003.html https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0624383007.html Bunlardan aldım
Anneyimm Deletedmom434 hmm benim istedgm peluslu olanlardan bunlar duz ama guzelmis gule gule kullann:)