Annebebek34 Kızlar ben boşanmadığım eski eşimin sigortasından faydalanıyodum 6ay önce işten çıkmıştı ama muayenelerde 6ay para ödemiyoduk bugun o 6aylık günde doldu sigortam yok doğumda yada muayenelerde para ödermiyiz devlette bilgisi olan varmı
Siracinannesi Annebebek34 hayır ödemiyorsunuz analık hakkın var hamile olduğunuz kesin ise devlette tahlil muayene doğum hiçbirinden ücret alınmıyor
ymnfdn Annebebek34 Genel Sağlık Sigortasını bir araştır istersen. Sigortası olmayan o kapsama giriyordu. Alo SGK dan bilgi alabilirsin.
Sumeyye_brgl22 Annebebek34 yeşil kartlı yada sigortalı olmanız lazım isterseniz yeşil kart cıkarın yoksa ücret alırlar gecenlerde bir tanıdık devlete dogum etti sigortası dolmuş diye 8 bin TL istemişler
Annebebek34 Sumeyye_brgl22 üstte herkes analık hakkından bahsetmiş zaten 8bin tl verecek olsam özele giderim çok saçmaa
Sumeyye_brgl22 Annebebek34 bnde tam bilmiyorum ama onlara öyle yapmışlar hata muayene ücreti de almışlar 400 TL isterseniz sizde bi sorun