Pinarpek Selam kızlar. 38. Haftamdayım. Normal doğum planlıyoruz ama korkuyorum. Aslında 2. Doğumum ilki de normaldi. Ama aradan 6 yıl geçti. Unuttum galiba bazı şeyleri. Hergün korkuyla geçiyor. Siz de durumlar nasıl😞🙈
DemirinAnnesiiii Pinarpek son 16 günüm kaldı ilk doğumum olacak Allah’ın izni ile ve şuan hiç korkum yok Allah’a şükür inşallah zaman daha da yaklaştıkça olmaz da bu rahatlık ile giderim doğuma
Pinarpek Minikmom ilkinde bu kdr stres olmamıştım bunda daha farklı bir stres başladı. Sıcaklarda iyice bunalttı sanırım ondan Allah yardımcımız olsun kötü düşüncelerden korusun bizi 😞
Nuran_-gvnmz1903 Bizde 37+1deyiz bilmiyorum ya bende hiç korkmuyorum tam tersi dogursam da sevsem diye düşünüyorum sende sakın korkma korkmak sadece süreci zorlaştırıyor
Pinarpek Melisa0002 doğdu yani Bebiş🤩 durumunuz iyidir inşallah cnm. Neden sezeryan oldu normal gelmedi mi