Benim doktorum soğan sarımsak yeme demişti çevremdeki herkeste soğan ye diyip duruyordu halbuki 🤷🏻♀️ Onun dışında bulgur yeşil mercimek bir de pekmezli yumurta çok süt yapıyormuş ben denedim işe yaradı gerçekten sonra tahin pekmez ve sade dondurma da süt yapıyor özellikle burgerın dondurması oluyor ya sütlü bu ikisini de kendim keşfettim 😂