Barbekusos Kizlar demir ve kan ilacım bitmiş az once farkettim 2 günlüğüne farklı bir şehre geldik nöbetçi eczane de epey uzak. Pazartesiye kadar ilaçları içmesem bir sorun olur mu, bol bol vitaminli yemekler yesem :(
Kubrabyrmm Barbekusos hiçbirşey olmaz canım zaten ilaçlar dengelemek için var dengelenmiştir birden yükselmez inşallah ama ptesi başla benim düşüncem bu
yozgey Barbekusos doktoruma bazen ilaçlar midemi bulandırıyor dediğimde içme o gün/öğün diyor. Tek şartı var ama şeker ve d vit ilacımı mutlaka içmem şartı ile.
Barbekusos byzza16 :))) tesekkur ederim kizlar valla birisi sikinti olur deseydi mecbur gidecektik eczaneye
Barbekusos yozgey ya bana d vitamini vermedi doktorum. 23 haftadayim. Sağlık ocağına asi için gittiğimde d vitamini kullan dedi gittigim doktora sorucam
Barbekusos yozgey ben pazartesi sağlık ocağında söylenen d vitaminini de alayım. Bana niye vermedi bu doktor ya ben de araştırdım simdi cok önemliymiş. Allahim insallah bu zamana kadar kullanmadım diye bir şey olmaz :(
yozgey Barbekusos belki kan değerlerinde çok uygunsa şimdilik gerek görmemiştir. Benim alt sınırdaydı.
MeriHera Barbekusos bir şey olmaz canım korkma onlar zaten vücudunda belirli bir rezerv oluşturmuştur 2 gün bir şey değil
Anne88 Barbekusos canm benimde vitamın ve kanmilackm bitmiş iki gündür içemiyorum sabah direk sağlık ocağına gidip yazdırcamonu bekliyorum inşallah bişey olmaz