Canangnctr SutlacimiYedimmiBen ilki gece birde gitim şiddetli sabah 10 buçukta doğdu bakalım ikinci nasıl olucak
Arife2736 Xxz en çok merak ettiğim şey aslında birazda korkuyorum sanki ilk defa normal yapicakmisim gibi ilkinde çok kolaydı ama bunda korkum var nasıl olucak diye endişe ediyorum
Xxz Arife2736 cidden bilmeyince herşey daha güzeldi şimdi başınıza neler geleceğini biliyoruz ya o bizi zorluyir
Pnrtrz Xxz ahhh canım aynı kafamdakı sorular benımde ilk normal doğumum çook zordu şimdi haftam azaldıkca bunalıma gırmeye basladım herkes 2. Kolay olur dıyor ama sanmıyorum doğum ne kadar kolay olabılır ki bende cok merak edıyorum 2. Yi nasıl olcak dıye
Xxz Canangnctr puhahahhaha koptum 😄😄😄 bende öyleyim ya hiç öyle duygusal krizlere giremiyorum canım yandığı zaman. Yok sarilayip öpeyim anneem diyeyim. Canım burnimda zaten
SutlacimiYedimmiBen Mucizebb benim ilki suniyi ikinci kendi sancimdi ve kendi sancimi dolaşarak yürüyerek yerimde ziplayarak daha rahat karsiliyordum ilkinde nst ye bagli olarak cektim sancılarımı