winterwitch WeeWell var bende e bebek markası.Pompa olmasaydi sanirim sütle ilgili baya sorun yasardim.Ilk basta goguslerim kaskati oldu,bebek tutamadi,pompa ile sagdim.Simdi de bebek bir gogsumu aliyor,birini almiyor,sagim yapiyorum.
Yani demem o ki bebeginizin memeyi tutup tutmayacagi ve dogumdan sonraki durumunuz belirler pompanin gerekliligini .
Simdi gerekli ya da gereksiz demek yanlis olur.