Merhaba 26 haftalık hamileyim kasık bölgemde bir şişlik ve ağrı hissettim bugün rutin kontrolümde doktoruma gösterdim ultrasona yönlendirdi. Ultrasonda varikoz olduğu anlaşıldı. Bacaklarda olan varis gibi hamilelikte kasık bölgesine baskıdan dolayı olabiliyormuş. Tedavi yok şu an doğumdan sonra düzelir dediler. Ama ayakta durunca falan ağrı yapıyor. Başına gelen bilgisi olan yazabilir mi 🥲