Asel_im Seri1991 canım kızıma hamileyken doğumuma 2 3 gün kala ödem kendi kendine gitmişti çok şaşırmıştım ve korkmuştum 😁
Feyzarda Seri1991 vallahi bacım 40im 3gun sonra çıkıyor ama doğumdan önce olmayan odem doğumdan sonra oldu feci sis ayaklarım hala duruyor. Geçecek diyor doktorlar ama bakalım ne zaman…
SunnyG Ben sezaryen oldum. Öncesinde ödem vardı zaten ama sezaryenden sonra coştu. Ertesi gün Ayak bileklerimin kemiği bile kaynolmuştu. Maydanoz ve limon kaynat iç dedi doktorum. Bir de bol su tabi. On güne kadar indi.