benimmdunyamm Gecen hafta yasadik esim ile 17 gunluktu mama veriyorduk birden boğazına kacti hemen ambulansi aradik ne olur olmaz diye zatem erken dogmustu birde aspire etmek oluyormus adi ne olur olmaz diye tam bir hafta yenindogan yogun bakimda kaldi cok sukur cuma aldik bebegimize ama hala odüm kopuyor napicam bilmiorim arada hala kacio oksuro