aylinpalaa Fatmaerdemir ben kalkan aldım gümüş kapağın bir süre sonra kestiğini can acıttığını okudum bir çok yerde
uyanancirkiin Meshra_15 ilk doğumumda aventinkini kullandım fiyatı uygundu diye. Bu doğumda sizin aldığınız markadan aldım bende fiyat uygun olduğu için. Hiçbir fark yok aralarında neredeyse. Avente o kadar para vermeye değmez aynı işi görüyor ikiside.
Fatmaerdemir Meshra_15 kullanmaya başladınız mı ben daha 32 haftamdayım ama almamı söylediler ama bide sizin dediğiniz markayı araştırayım trendyoldanmı aldınız?
Meshra_15 uyanancirkiin bende öyle düşündüm kreme para verdim lansinoh dan memnun kalmamıştım bu sefer mustela aldım
Fatmaerdemir Damla1995 uyanancirkiin evet bunu daha öncede duymuştum kendi sütünle ovalamak çok iyiymiş Allah’ın izniyle hiç bişey olmuyormuş
uyanancirkiin Meshra_15 krem falanda boş bacım. Gögüs kalkanı ve doğru emzirme. Bide her emzirme öncesi kendi sütünle yumuşattın mı tamamdır. Ben bunlardan fayda gördümm
Fatmaerdemir Meshra_15 teşekkür ederim bende şimdi baktım fiyata gerçekden diğer markaya göre çok uygun ve görünüşte aynısı krem olarak bende müstela almayı düşünüyorum