Meriiiiiiy 30+3 günlük hamileyim hamileliğim boyunca bebeğimin tekmelerini hep ortalarda ve genelde alt bölgemde hisediyordum. Ama nerdeyse bir haftadır tekmelerini midemde ve bayaa yukarda hissediyorum. Çok can acitici tekmeler oluyor sanki göğüs kafesimi yırtıyor gibi. Salı günü randevum var doktoruma da daniscam ama sizede sorum fikir almak istedim. Erken doğum riskim var oyuzden en ufak birşeyde endiseleniyorum.
MeriHera Meriiiiiiy bebek baş geliş dönmüştür muhtemelen bu haftalarda olabilir bunlar belki sizinki biraz erken dönmüş olabilir
teachering06 Meriiiiiiy 28+3teyim bugün, 2 gün önceye kadar benimde öyleydi, 2 gün önce birden karnımın çıktığını söyledi eşim, ve midemde hissediyordum bebeğimi, bugün kontrolüm vardı doğum pozisyonuna geçmiş, baş aşağı yani, muhtemelen sizinde öyle olmuş
4cocukannesi Meriiiiiiy baş aşağıya dönmüş olabilir benim de anlatttiginiz gibi olmuştu benim ikiz gebelik biri baş aşağıya biri degil
MeriHera Meriiiiiiy Endişelenme canım muhtelene döndü. Şükürler olsun inşallah öyledir insanlar sırf dönmesi için neler yapıyor. Bu haftalarda kanala inmediği sürece erken doğum pek olmaz. Kanala inerse de böyle belirti olmaz zaten
Nur8sonmezz Meriiiiiiy benimde öyleydi canım hatta bebeği göğüs kafesimin kemiklerine sıkıştı sanıyordum bazen kontrole gittiğimde baş aşağı döndüğü için normal demişti doktorum