Kubrabyrmm gerçek tansiyon sıkıntısı yasasaniz anlarsınız nasıl olduğunu yanınızdan tansiyon aletini ayıramazsıniz 😵💫inşallah yasamamanız dileğiyle 8. Aydayim sürekli ölçmek durumundayım sık sık düşüyor çünkü tansiyonum ve çok zor bir durum kimse tansiyon ölçmeye meraklı değildir emin olun