Ajda_3452 kesenin gözükmesi lazım canım. Ben 5 haftalıkken keseyi 6.5 haftalıkkende bebeği nokta olarak görüp alttan muayene ile kalbini dinlemiştim. İnşllah bir sıkıntı yoktur canım ama çevremdeki hemen hemen herkes de öyleydi. Kalbini geç dinleyen oldu ama keseyi 5 haftalıkken gördüler