Smyye1B Rumeysa2718 Emzik Avent ultra Air aldım biberonda tommee Tippee kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunuz tavsiye ederim. Mama ve anne sütü ilerliyoruz meme reddi yapmadı.
Deletedmom_30 Rumeysa2718 vallaha bime gelmisti 2 li wee bayb😂gayet guzel tuttu biberonda lansinoh aldim
kubr_pak Rumeysa2718 Emzik Chicco kullandım kızımda, Biberon da Tomme Tippe çok memnunum, Şimdi oğluma hamileyim ona chicco emzik ve tomme biberon aldım