Sevgili anneler 7. Ayımdayım , geceleri sürekli ellerim ve ayaklarım uyuşuyor , sanki ellerim yokmuş gibi uyanıyorum ve uyku kalitemi inanılmaz olumsuz etkiliyor , şişlik de cabası . Mayalı hamur gibi geziyorum 😄 tuzlu suyla ayaklarımı ovalıyorum ama hiç faydası olmuyor , var mı önerisi olan ?