Pekgokcen çok güzel yazmışsınız . Ben toxoplazma yüzünden hamilelikte her günümü ağlayarak geçirdim amniyosentezin acısını çektim . Günde üç tane içtiğim antibiyotikler yüzünden dişlerim dahil mahvoldu . Tabi ki kızım için hepsine değer çok şükür sağlıkla doğdu 2 yaşında ve hala çapaya götürüyoruz doktorlar haran belirti gösterebilir diyor . Kimin ne yaşadığını bilmeden sadece hayvanlarla bir yaşadıkları için anlamsız şekilde savunuyorlar hepsi maşallah doçent internetten okuduklarını yazıyorlar onları bizde görüyoruz Google açınca . Ukalalıkta üstlerine yok . Evet bana KEDİDEN bulaştı . Ama ben yine de kedilerden nefret etmiyorum çünkü Allah’ın yarattığı canlı ama alışta koynuma sokmamın bi anlamı da yok. Lütfen herşeyi çok bilmeyin bırakında yaşayanlar yazsın herşeyede atlamayın kediyle yaşıyorsunuz diye sıktınız artık . Herkesin kendi hayatı savunmaktan vazgeçin . Yaşanmadan anlamazsınız . Bebeğinizin her kontrole Gittiğinizde özürlü olacağını gözünüzün içine baka bakan söylense emin olun o kedileri evinizde tutmazsınız .