Yazz12 Duyguch01 Gul47 Asyabuse Progestan kullananlar afedersiniz sonrasinda ıslaklık hissediyor musunuz şeffaf sıvı gelmesi filan
ikkrk91 Duyguch01 29. Haftada basladim suan 34.haftalik olduk . Sanirim doguma kadar devam ettircek doktorum
Asyabuse Aşılama sonrası hemen başladım şu an 9+3teyim hala kullanıyorum kontrolüm 11 haftanın bitiminde gelene kadar kullan dedi bakalım tekrar devam edecek miyiz bilemiyorum
Gul47 Yazz12 evet canım hatta hepsi gerimi aktı diye düşünüyor insan beyaz akiyor ama şüphen olmasın o fazlalığı oluyor duşa akiyor
ikkrk91 Duyguch01 29. Haftamda hafif sancim cikmisti nst de. Bir gece de kontrol amacli hastane de kalmistim erken dogum riskini goze almak istemedi doktorum oyuzden doktorum baslatti.
Cgdm34 Duyguch01 2 ay kadar kullandım dusuk tehlıkem yoktu ama doktorum onlem amaclı vermıstı doktorumla konustım tehlıke yoksa kullanmak ıstemıyorum dedım oda bıral dedı bana
Yazz12 Gul47 evet geri çıkmış gibi oluyor sanki ama etrafı da sanki su gibi seffaf ıslak oluyor bu normal mi
Elifgms Yazz12 bende o oluyor bazen bende 7+3 su gibi bazen sıvı akıyor normal mi değil mi bende bilmiyorum
Gul47 Yazz12 normal canim sen kullanırken o an ayaklanma tam uyuyacagin zaman kullan daha iyi etki eder
Gul47 Elifgms normaldir bazen kıvamı köyü bazen ince oluyor uyuyacağız zaman kullanın etkisini gorursunuz hem çok akmaz ben ilk gebeligimdede ilk 3 ay simdikinde 3.5 ay kullandim düşük riskine karşı