Arirang canım mart ayında düşük yaptım hamile olduğumu bilmiyordum dikkat de etmedim kendime est yapmıştım belirtiler hissedince hemen çıkmıştı ertesi günü kontrole gittim lekelenme görmüştüm kırmızı renkli muayene oldum kese vardı bebek görünmüyordu 6+3 muş haftaya gel dedi ama ağrın geçmezse kanaman çoğalınca gel demişti eve geldim 2 saat sonra ağrım çoğaldı tuvalete gittim ve parça düştü 2 tane ve adet kanı gibi boşaldı hemen hastaneye gittim kürtaja aldılar beni