Kızlar merhaba öncelikle..
Biz geçen aydan bu yana bebek düşünüyoruz ve korunmuyoruz.Geçen ay denedik ve 1 Ağustos ta regl oldum gebelik gerçekleşmedi..Bu ay ovulasyon testleriyle yola çıktık.Regl bitimi 8.günde hemen yumurtlama ve diğer günde çatlama gördüm.Yumurtlamadan itibaren 3 günü değerlendirdik ve 3. günden itibaren kan gelmeye başladı.Bunun yumurtlama kanı olabileceği söylendi..Fakat kanamanın 4. Günündeyim ve sanki yeniden regl oluyor gibiyim. 3 gün arayla yani..Böyle bir şeyle ilk defa karşılaştım.Daha önce yumurtlama kanaması bu kadar süren oldu mu ya da böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?