momnes Dalan granül sabun kullanıyorum, çok memnunum. Yumuşatıcı önerilmediği için tercih etmedim. Granüller makineyi bozuyor diyorlar ama bakımı düzgün yapılmayan her makine bozulur zaten. Ne ben ne de çevremde kullanan kimse sorun yaşamadı çok şükür. Ayrıca deterjan gözüne değil kazana koyuyorum genelde sıvı deterjan bile olsa.