Patik pijama alma bence çünkü boy uzadıkça rahatsız eder bebeği hep normal ayakları dışarı çıkacak şekilde pijamalar almanı tavsiye ederim bende öyle yapıyorum zıbın çok al diyorlar kirleniyormuş hep kasım da olcak benim doğumum uzun kollu zıbın alıyorum genelde e-bebek civil babymall lcw kids alıyorum