kızzzlaaarr ellerimin üstü bileklerim parmaklarım kücük kücük kabardı gece uyutmayacak derecede kasınıyor normal zamanda allerset kullanırım yediklerim hep dokunur ama su an kullanıp kullanmama konusunda kararsızııım sizce bi zararı olur mu internette yeterli bilgi bulamadım??