7.haftada kanamam oldu. Bi gece hastanede yatırdılar. İlaçlar iğneler serumlar.. gece düşük olabilir diye de uyardılar. Korkutmak için söylemiyorum fakat ayağa kalkmaman lazım. Ayaklarını yükseğe koy yat sadece tuvalet için kalk.Progestanı sabah 10 gece 10 gibi tam saatli iç mesela.. kanamayla pıhtı da düşürdüm ama şükür düşük yapmadım.
Şuan 20+2yiz
Kendine dikkat et
Umarım benimki gibi atlatır doğumunu görürsün