HappyMom Sizler hastane çantanızı kaçıncı haftada hazırladınız/hazırlayacaksınız? Happy Mom anne-bebek çantalarına da bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 💜 https://happymomandkids.com
Bayancorek HappyMom 33 de yıkadım ,ütüledim ve dolabına yerleştirdim ; 35+3 de çantayı hazırladım. 🌸🤗
Xxz HappyMom bende bugün digurucam diye gittim.ama biraz daha zamanı varmış meğer. Kompostosuna kadar koydum çantaya ama bakalım ne zaman gelecek bebis
Snmdrm XGoncaa bende 31. Haftadayım hastane cantası için bir sürü eksiğim var ben kendime hiç bişey alamadım zaten bebişimin varda gec mı kaldım sizce bide çalışıyorum avm de 10 a kadar zamanım kalmıyor 😥
Rabishanim Momandmom gumus kapak yeterli olur kremler asla fayda etmıo gumus dırek gecırıyor iyileştirme ozelliği oldugu ıcn😊
minikmucizemmmmmmm HappyMom 34+4 teyim çantam bir haftadır hazır son biberon ile pişik kremi eksiğim vsrdi onları da tamamladım şuan eksik kalmadi 🤗
Minisssko minikmucizemmmmmmm canım hastane çantana biberon koydun mu ? Bana koyma dediler zaten hemşireler vermez falan dediler kararsız kaldım.
Missfeeling 39 olucaz yarın ama hala çantam hazır değil🙈 her şeyi aldım fakat kıyafetleri yıkayıp ütülemedim daha 😁 daha doğuma var gibi hissediyorum nedense😂
Gonularslan20 Missfeeling bu rahatlığın 4 te 1ini keşke bana versen 20 haftaligim tüm alışveriş yıkama ütüleme herşey hazır çanta hazırlamamak için kendini zor tutuyorum 😁
minikmucizemmmmmmm Minisssko ben koydum canım ne olur ne olmaz dedi çevrem hep sütün gelmezse ilk mama veriliyor o an almaktansa çantada olması daha iyi dedim 🙃
Beyza038 Minisssko biberon koyun ben koymamıştım bebeğin kan şekeri düşünce acele acele eczaneden biberon almistik
Esraraz Minisssko koyma emzireceğini düşün ben hastanede emzirmedim mama verdik ondan sonra mememi bir türlü kabul etmedi çok pişmanım