Kızlar merhaba yakın zmanda doğum iznine varsa yada konuya hakim olan birleri varsa kafamdan soru işaretlerini alabilirmiii😅
Biliyorısunuz doğum iznine çıkınca son 3 ay baz alınıyordu şimdi yeni kanunla 12 ay baz alınıyormuş ben doğum iznime çıktığımda 11 aylık çalışan olarak çıkıyorum ki asgari ücret 12 ayda 3 kere değişti. Neye göre ödenek yapcaklar ve sizce ortalama ne kadar yatırılır?? Birde hastane raporları bu alıcağımız ücreti etkilermi?