hemsiree Honeyss bende de pcos var. sadece gynopol, folbiol ve tsh değerim yüksek olduğu için levotiron kullandım. 2 ay geçmeden hamile kaldım 🥰
Ezgi_hsyn Honeyss ilk de kist oldu ama 2.de mucizem geldi ben inanıyorum bu ilacın faydasına dokoturum 2. De daa çok. Başarı oluyo demişti ben ilk de çok üzüldüm ama 2. De hiç umursamadm baktım etkileniyorum hayr olsn inşallah şifa olsn 🥰🌺🤎
cerenmemisss Honeyss pcos yoktu ama yumurta tembelliği vardı Kürtajdan sonra kendim hamile kalamadım klomen de kullandım olmadı femara ile oldu
Minikmucizemmm26 Honeyss evet canım ben varım 3 ay kuklandim 3. Ayında oldu fakat düştü malesef pcos dışında bı çok şey etkili oluyo ama diğer kan değerleri kilo bunlarda çok etkili
Minikmucizemmm26 Honeyss benim de iki düşük var kontrole gidicem büyük ihtimalle bakılacak olup olmadığına
excitedmom- Honeyss bu ilaç yumurtlamayi mi sağlıyor sadece yoksa kalitesi uzerinde de etkilimi ben klomen kullandım gebelik oluşmadı femara kullansam faydası olur mu acaba
cerenmemisss excitedmom- femara çok çok daha etkili. Yumurtanın çatlaması önemli çatlaması içinde kaliteli olması ve yeterli büyüklüğe gelmesi önemli. Femara kaliteleştirip büyütüyor ve çatlamasını sağlıyor
excitedmom- cerenmemisss klomenle de yeterli büyüklüğe geldi çatladı ama oluşmadı gebelik hatta genelde de senede bir iki defa hariç her ay kendiligimden yumurtluyorum ama olmuyor:(