Hulyayksl15 bende kurumsal bir şirketde çalışıyorum 32. Haftan da doktoruna gidiyorsun ama tam 32 de gitmen lazım çalışamaz raporu veriyor onu iş yerine veriyorsun eğer bi sorun yoksa 37. Haftaya kadar çalışabiliyorsun 32 de çalışa bilir raporu alıp raporunu şirkete verdğinde işliyorlar istersen tek seferde tüm parayı ala biliyorsun istersen de aylık maaş gibi ala biliyorsun 112 günlük ücret 12 bin 300 küsür eğer asgari ücretliysen