Cucuuu 5 haftalık hamileyim. Bugün ikinci kontrolüme gittik keseyi gördük çok şükür ama rahmin aşağısına tutunmuş. Düşük riski varmış. Tutunabilmesi için duphaston ilacını verdi doktorum. Sizlerde kullandınız mı? Biraz endişelendim.
Melegimm95 Cucuuu merhaba canım geçmiş olsun öncelikle bende 3 buçuk ay kadar kullandım ilacı mutlaka düzenli kullan
deniztyl Cucuuu bende 6 haftalık hamileyim canım. İlk öğrendiğim günden beri kullanıyorum doktorum sabah akşam kullan dedi. Düşük riskim yok ama bu şekilde 3.ayi atlatana kadar kullanacakmisim.
Melikeenes Cucuuu bende kullandım canım bebeğimin doğmasına 39. Haftadayim düzenli kullanınca hiçbirsey olmaz inşallah 😇
Cucuuu İçimi rahatlattınız teşekkür ederim. Doktorum da olumsuz konuşmadı ama insan ilk kez böyle şeyler yaşayınca bir korkmuyor değil 🥲