Merhaba kızlar ben klomen kullandım 9temmuzda adet oldum 29temmuzda kasık ağrısıyla doktora gittim yumurtlama olmuş dedi üç gün önce test yaptım ilk beş dakika bişy yok diye testi attım sonra yemek yedik 20dk sonra bi baktım ikinci çizgi silik olmuş ve hala kasıklarım ağrıyor sizce dikkate almalımıyım testi