36+0 da 2672 gram 46 cm bebeğim. Kilosu 4-5 gün kadar geride çıktı. Aslında çok düşük gelmedi bana 2500-3500 aralığı normal sonuçta bi sıkıntı olur mu sizce birde boyu kısa mı biraz sanki? Minyon bi bebiştir belki. Doktorum kırmızı et tüketmemi önerdi nerdeyse her gün et tüketiyorum ama yinede geriden geliyor ne önerirsiniz başka