Duyguch01 kuşum ben haşimato troid hastasıyım EUTHYROX ilaç kullanıyorum ortalama 4 yildir ve gebe kaldığımı öğrendiğimde 4-5 haftalıkti TSH 13 çıktı dahiliye Dr u ilaç dozunu yukseltmedi 3 gün sonra 16 çıktı ve ben kendim yükselttim başka bir Dr a gittim özel e şuan 32+1 haftaligim ayda 1 kontrol e gidiyorum 0,99 şuanda o yüzden hiç korkma bebeğine şuanda birşey olmaz amevet dahiliyeye git canım ama benim 16 lara çıktı o yuzd korkma