Burcusko ben geçen hafta 21. Haftamda geçirdim canım kendi doktorum sadece vitaminlerine devam et, bol sıvı tüket dedi. Aile hekimim bebe aspirini kullanabilirsin ve ateş oldukça parol alabilirsin günde 2 taneye kadar dedi. Bende bunları uyguladım çok ağırdım ama 4. Günden sonra çok iyidim sadece öksürük vardı. Şuan tam 1 hafta ve hiç geçirmemiş gibiyim Pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorum. Ama sana tavsiyem bol bol meyve tüket, zencefil çayı, ihlamur bunları günde 1 bardak içebilirsin içerisine bal koyarak. Birde ben pıhtılaşma için aspirin kullanmama rağmen her şeye neredeyse yarım limon sıktım önlem olsun diye sende öyle yapabilirsin. Birde annem evde temiz paça çorbası yaptı zorda olsa içtim ama onunda çok etkili olduğunu düşünüyorum. İnşallah hemen atlatırsınız geçmiş olsun