Öncelikle herkese merhabalar, ben 32+1 haftalık hamileyim b12 değerim sınır 187 olması gerekiyorken bende 181 çıktı ve k.dogum Dr um Apikobal isimli b12 vitamin yazdı ama kağıdına baktığımda yoğun b vitamini içerdiği için hamileler ve emzirenler kullanmamalıdır yazıyordu ne yapacağımi bilemedim bu vitamini kullanan var mı arkadaşlar