Dilaraortacc1 Crnn_1 2lt az canım en az 3 lt icmen lazim bana her gittiğim doktor ebe aynısını dedi bende 2 lt.iciyordum 1 haftadır 3 lt ye çıkardım zorlayaarak çok faydasını gordum
Semra41 Crnn_1 ıdrarın koyu olması ıctıgın suyun az geldıgını gösterir bıde vıtamın takvıye fln kullanıyorsundur o yüzden 3,5 lt suyun altına ınme 👍
berceste5155 Crnn_1 ilaçlardan olabilir birde enfeksiyondan benim de idrar yolu enfeksiyonum yükseldiğinde kötü kotu oluyor