Happyyy1 Merhaba kızlar regl 2 gün kala dayanamayıp kan testi yaptırdım sonuç beta hcg 5 çıktı. Hamile olduğum anlamınamı geliyor bu şekilde olan varmı aramızda. Eşim ısrarla sonucumu soruyor ne diyeceğimi şaşırdım :)
Hallerimvarbenim Happyyy1 Evet gebe olduğunuz anlamına geliyor ama aşırı yeni yani daha döllenme yeni bitmiş öyle yeni🤣 hayırlı olsun siz kimseye söylemeyin yine bir süre artışını kontrol edin
Aslimsii07 Happyyy1 siz hemen kendinizi alıştırmayın adet döneminde en iyisi 10 ve üzeridir çünkü hormonlardan ötürü yüksek çıkabiliyor her iki türlü düşünün çok istiyorsanız da Allah nasip etsin varsa da hayırlı olsun ❤️❤️❤️❤️
[silindi] Happyyy1 yani 2 gün kala için çok düşük bilemedim ben ilk gebeliğimde 4 gün kala yaptığımda 100 den fazlaydı ama bi kaç gün bekleyin derim