Kubruzram kızlar keseyi gördünüz mü 5+5 kese göründü boş gebelik olabilir dedi doktorum kan verdim çarşamba 3560 tı bugün 9837 çıkmış korkuyorum bebeğimi görür müyüm kesem 5+2 de 7,40 tı 5+4 lekelenme gördüm acildeki doktorum kesen haftasıyla uyumlu yolk belli belirsiz görünüyor dedi ama 5+5 sabah 8 de doktoruma gittim kese 10 dedi 12 olması gerekiyordu dedi boş gebelik olabilir dedi korkuyorum öncesinde iki kaybım var sizce olabilir mi boş gebelik bebeğimi görür müyüm