NurNaz 25lerdeki gibi hareketlilik olmuyor ilerledikce ben panik yapip 32de kontrole gitmistim alel acele hareket etmiyo azcik vurdu sadece diye😂 nstye sokmustu doktorum gayet normal demisti. yeri azaldigi icin hareketleri kisitlanacak 37lerde neredeyse gun icinde hic hareket etmiyor ama vurdu mu yerinizden kaldiriyor 🙂 endiselenmeyin. Bir adet cikolata yiyin, solunuza dogru uzanin. 1 saat boyunca eger hareket hissetmezseniz doktora gidin. Benim doktorum bu kistasa gore bak demisti. 🌸🙏🏼