Yagmurkaragoz 40 bine yakın borcumuz var ve ben hamileyim sürekli stres yapıyorum nasıl ödeyeceğiz diye bebeğimi düşünemiyorum o yüzden ne yapmam lazım
Vicky Yagmurkaragoz Bizim daha fazla… Sağlıgımız huzurumuz olsun da bir şekilde ödenir gözüyle bakıyorum. Allah büyük elbet 🙏🏻
umyahsen Yagmurkaragoz canım herkesin borcu var. Bizim iki sene oluyor evleneli hâlâ düğün borcumuz var ödüyoruz. Rabb’im zaman verdikçe sağlık verdikçe ödenir. Üzülmeyin. Olur gider Allah’ın izniyle 🤗🤲
Aynurakaya Yagmurkaragoz bizim 200bin borcumuz var😂sen sadece bebeyi sağlıcakla kucağına almayı düşün..ben öyle yapıyorum 🤲
durumom2022 Yagmurkaragoz borcu olmayan aile yok ki canım boşuna kendini üzme bizde aynıyız iki kredi ödüyoruz ben bebek doğunca ücretsiz izne ayrılmak istiyorum bi şekilde ödenecek yeter ki sağlık olsun
Aynurakaya Yagmurkaragoz Allah kolaylık versin canım bugünlerde gecicek sen yinede çok stres yapma akışına bırak
Eslem_1 Yagmurkaragoz ben hamileyim sürekli stres yapıyorum nasıl ödeyeceğiz diye bebeğimi düşünemiyorum Hamilelikten sonra mı oldu borç? Önceyse eğer geç kalmışsınız düşünmekle
TeoMom Yagmurkaragoz Kuzum borcu olmayan mı var ödediğimiz krediler 10bin civarı ama bu kadar stres olma ödenir bir şekilde
HanifeAhmet Yagmurkaragoz 70 80 bin borcumuz var ve hamileyim üstelik çalışmıyorum ev kira sadece eşimin maaşı var hep mutluyum kartları kredileri çevire çevire ödüyoruz çok şükür bebeğimden önemli değil doğurunca da teyzem bakacak ben işe gireceğim 😊