Ipeksu E devletten doğum parası yatmış mı nasıl bakıyoruz bilgisi olan var mı nerden bilgi alacağımıza dair
Mumoslu Ipeksu Canım ben3 ay beklemisim surekli baktim 3 ay boyunca e devletten sonra yatmayinca sgk yi aradim sordum onlar 2 ay once yattigini ama bazen e devlette belirtilmeme durumu yasandigini soyledirler bosuna beklemisim anlayacagin🙂🌹
aslhankrhan94 NurNaz Doğum parası için başvuru yapıyormuyuz? Ben yapılmıyor diye okumuştum ama direk otomatik başvuru oluyor diye duymuştum 🙈
NurNaz aslhankrhan94 eşim kimliği çıkartmaya gidince sanırım hastaneden doğum rapaoru aliodu öyle işleme koyuyordu