Merhaba gizel annelerim. Bugün tam 38+4 haftalık olduk. Doktorum çatı muayenesi yaptı ve normal doğum yapabileceğimi söyledi. 1cm açıklığım varmış her 2 günde nst bağlanıyoruz ve tekrardan açıklık varmı diye bakıyor. Sadece rahmin daha yumuşamamış diyor. Acaba rahmi yumuşatmak için ne yapılabilir. Çoğu kişi hurma yürüyüş demiş. Bugün itibariyle hurma ve merdiven inip çıkmaya başlacağık inşallah🥰 varmı başka önerisi olan💙