Normalde doğumu tetiklediğini bildiğim için hiç göğsümü ellemiyordum krem sürerken bile çok dikkat ediyordum uyarmamaya. Ama az önce merak ettim herkes sıkınca sıvı geldiğini söylüyordu bende de olur mu diye çok hafif sıktım 🤷🏻♀️ Ve sanırım kolostrum geldi çok az. Merak ediyorum doğumun yakın olmasıyla bi alakası var mı acaba yoksa daha erken haftalarda da geldiği oluyor mu ?