Mkdsakll 26 eylülde kızımı kollarıma aldım kızlar 😊 Gece saat 2 de suyum geldi uyandım . Eşimi uyandırdım . Sakın bi sekilde hazırlanıp çıktık saat 3 de hastanedeydim . Ultrason la muayne edip attan baktılar 3 cm açıklığım vardı. Yatişimi yaptılar odama geçtim saat 6 da tekrar gel dediler . 6 ya kadar yavaş yavaş yürüyüşler yapıp dinlendim sancim çok yoktu . Saat 6 da gittim tekrar muayne ettiler hala 3 cm di açıklık odama yolladılar . Saat 9 da tekrar gittim yine açılma 3 cm di artmamisti. Suni sanci veriler nts ye bağlı bi şekilde ama ben nts de bağlı kalmak istemiyorum yürümek istiyorum dedim suni sanciyla tam 1 saat 45 dakika yürüdüm saat 11 e ceyrek vardı tekrar nts ye baglandim . Açıklık 6 cm olmuştu . Sancilarim çok siklasmisti . Sürekli dua ettim ve sancı geldikçe ikinmaya başladım . Her sancı geldiğinde kendi kendime ikindim . Saat 11 ı çeyrek geçiyordu doktor baktı inanamadı açıklık 10 cm olmuştu . Hemen sancı odasında sancı geldikçe bacaklarını kendine çek ve ikin dedi . Ben bunu yaparken oda yavaş yavaş bebeğin gelmesi için alttan sürekli muayne etti . En sonunda çatala geçtim. Ve sadece 2 kez ikindim bebek geldi saat 11 . 50 ydi . Doğum dan çok dikişler canımı yaktı çünkü dikiş atılırken hissettim . Ama bebeğimi kucağıma aldığımda herşey geçti .