Hzey tek doz ilaç suya katip içiyorsunuz son lavabonuza çıktıktan sonra içip uyuyorsunuz geçti gibi hissediyorum çünkü bende de azdı enfeksiyon sınır da gibi bisey dedi doktorum ben kendim söyledim doktoruma enfeksiyon var sanırım kokulu ve sarımsı akıntım var diye