Benim 7. Haftada başlayan bulantılarım 8 ve 9. Haftalarda pik yaptı adeta, önce haftada 1 sonra 2 gün üst üste istifra ettirdi. Şu an 10. Haftadayım ve bulantı kusma kesildi inşallah. Yeniden başlar mı diye korkuyorum. Prilam DR kullanıyordum dün bitti. Devam etmeli miyim yoksa bulantılarım bitti mi acaba