Merhabalar herkese,
15+2 den yani 16. haftadan selamlar 🙈 ilk gebeligim ama bugün herzamanki bagirsak hareketlerinden daha farkli hareketler hissediyorum. Sanki karnimda minik bisey dönüyo ve ara ara minik bi parmak icerden itiyo gibi. Sizin deneyimleriniz nasildi? Acaba bunlar bebek hareketleri mi❤️