Deryak52 mommytobe_ ewet benim bebeğim için 2 3 hafta gelişimi geride dediler 41 haftalık Doğum yaptım suyum geldi bebeğim zayıf ve küçük doğdu biotun eksikliği çıktı ilaç tedavisi görüyor vitamin ilaçlarını kullan doktor sana ne ilaç veriyorsa kullan sağlıklı beslenmeye çalış
MinnieMouse mommytobe_ ultrasonda bir sorun görülmediyse, sigara kullanmıyorsan, gerekli vitamin takviyelerini (kan ilacı, OMEGA, magnezyum, kalsiyum) alıyorsan genetiktir canım..bebeğinin yapısı öyledir minyondur anne baba veya aileden birine çekmiştir.
mommytobe_ tazebiranne_hg04 ilk uc ay kotu beslendim de gercekten korkuyorum ya bisey olursa diye simdi saglikli beslenmeye calisiyorum
Deryak52 mommytobe_ ilk aylar kötü beslendim çok kustum yiyip icemedim bildiğin aç gezdim 5 ay kötü beslendim sonradan yemeye başladım ama ilaçlarımı düzgün kullanmadım
Gizyy mommytobe_ bildiğim kadarıyla bebek 12.haftadan sonra sizden vitamin mineral karbonhidrat yağ gibi besinlerden almaya başlıyor. İlk 3 ay bebeğin içinde bulunduğu sıvıya yalnızca tuz ve sudan oluşuyor. Başka sebepleri olabilir gelişim geriliğinin. Şu an kaç haftaliksiniz
tazebiranne_hg04 mommytobe_ ben hamileliğim boyunca normal şekilde beslendim ne çok yedim ne az yedim ne hep sağlıklı beslendim ilk 3 ay az bile yedim bebek sağlıklı
Deryak52 mommytobe_ evet ilaçları düzensiz kullandım ve 4 5 ay düzenli iyi beslenemedim çok kustum bildiğin aç gezdim yemek yiyemedim
mommytobe_ MinnieMouse kullandigim vitaminde omega yok ayriyeten alip kullansam bir sorun olur mu acaba
MinnieMouse mommytobe_ doktoruna konuş canım regenesis max veya ocean mummy var veya başka vitaminler.